Suplanuokite savo prekybą ir parduokite savo planą. Pirmasis žingsnis dieną “prekyba kaip pro” yra pasiruošimas. Tai apima prekybos finansines priemones ir geriausio patekimo į rinką strategijas, prekybos valdymą, rizikos valdymą ir pinigų valdymą. Nė vienas rimtas dienos prekybininkas niekada nesusijęs su prekyba be pirmojo ekonominių naujienų patikrinimo. Prieš pradėdami prekiauti, svarbu žinoti visų svarbių ekonominių naujienų laiką ir dieną. Tik neatsargūs prekybininkai nepaiso ekonominių naujienų. Galite patikrinti ekonomines galimybes “Yahoo” / “finance”, “Google” / finansuojant ir MSN / pinigus. Tuomet nuspręsite, ką prekiauti, remiantis pagrindais arba technine analize.


Dienos prekybininku atidžiai stebėsite Londono atidarymo varpą 3 val. Ryto laiku, 8 val. Londono laiku ir Niujorko atidarymo varpą 9.30 ryto laiku, 14.30 val. Londono laiku. Prieš pateikdami bet kokius sandorius, laukite atidarymo varpelio. Pasibaigus pasiruošimui, yra “aštuonių žingsnių” “prekiauti kaip”
pro “.

Image result for trading flickr


Pirmasis žingsnis po dienos prekybos rengimo: 5% taisyklė

Pradiniame etape svarbu suprasti, kad dienos prekyba apima riziką. Nė vienas prekybos sprendimas nėra rizika ir jam bus keli rizikos elementai. Prekiautojai turi apsaugoti savo prekybos kapitalą bet kokia kaina. Viena paprasta pinigų valdymo ir rizikos valdymo taisyklė – naudoti tik penkis procentus savo prekybos sąskaitos. Jei atidarysite penkis sandorius, bendra penkiems sandoriams paskirta pinigų suma neturėtų viršyti penkių procentų jūsų prekybos sąskaitos. Kai pasieksite penkis centus, nebesuteiksite daugiau sandorių.

Antrasis žingsnis dienos prekybos, kaip pro

Labai dažnai prekybininkai prekiauja per Londono sesiją, Niujorko sesiją ir Azijos sesiją. Paprastai praleisti nakties miegą ir prekiauti be pauzės. Pagrindinis dalykas šiuo atveju yra per prekybos. Už kiekvieną prekybą prekybininkai privalo sumokėti už savo tarpininkus komisinių forma. Svarbu kontroliuoti, kiek prekinių sandorių naudojate, kad nesumokėtumėte pernelyg didelių komisinių. Norint išvengti nereikalingų sandorių už malonumą būti prekyboje, prekybininkai visada turėtų užduoti šį klausimą: ar verta būti šioje prekyboje? Tikėtinas atlygis turi būti bent dvigubai didesnis už riziką. Prieš pradedant prekybą, visada reikia atsižvelgti į rizikos ir pelno santykį.

Trečias žingsnis dienos prekybos, kaip pro

Kai perkate ar parduodate, kai laikas pirkti ar parduoti tinkamoje vietoje, tai yra laimi. Kita vertus, kai jūs parduodate ar perkaite netinkamu laiku ir neteisingoje vietoje, tai yra nuostolis. Gebėjimas greitai priimti puikius sprendimus ir iššifruoti kalbos kainą ar tempų rodiklių kalbą leis dienos prekybininkui prekiauti kaip pro. Dienos prekyba yra rimta konkurencija, panaši į amerikietišką futbolą ar regbį. Kai vienas perka kitą parduoda. Todėl kiekvienai prekybos užduočiai reikėtų naudoti tinkamą strategiją. Tendencijos strategijų naudojimas tendencijos laikotarpiu ir prekybos strategija prekybos metu mažo kintamumo laikotarpiu.

Žingsnis keturias dienas prekybos, kaip pro

Indeksų naudojimas dienos prekyboje Viena iš priežasčių, kodėl prekybininkai neveikia dienos prekybos metu, yra tai, kad jie piktnaudžiauja arba neteisingai supranta rodiklius. Daugelis rodiklių tiesiog kartoja kainų modelius. Iš tikrųjų jie yra skirtingi kainos variantai. Nė vienas rodiklis niekada negali pakeisti kainos, numeris vienas rodiklis.

Kaina yra universali visų prekybininkų kalba ir nieko neslėpia. Prekybininkai turi atidžiai sekti savo akis ir pabandyti suvokti, kokia kaina atskleidžia. Yra daug rodiklių, tačiau kaina išlieka ta pati. Geriausias būdas, kai dienos prekyboje, kaip pro, yra pažvelgti į kainą prieš pradedant rodyti rodiklius. Kitas žvilgsnis į kainą prieš įeinant į prekybą.

Prekybininkams svarbu išmokti valdyti kiekvieną naudojamą rodiklį ir skleisti kalbos kainą. Jei kaskart perkainojimo metu reikia parduoti lėtai stochastinę ir pirkti kiekvienoje perverstoje lėtai stochastin ÷ je, rinka niekada nebus tendencija. Dėl lėto stochasto piktnaudžiavimo prekiautojams buvo daugiau nuostolių nei bet kuris kitas rodiklis. Dienos prekyba skiriasi nuo azartinių lošimų, o lošimai skiriasi nuo dienos prekybos, kaip pro.

Prašau prekiauti kaip “pro” arba mokytis prekiauti kaip “pro”.

Penkta penkių dienų prekyba kaip pro

Stabilios atskaitos taško supratimas rinkoje

“Stabili duomenys yra tiesa, ji yra pastovi. Stabili duomenys yra nieko, kuris lieka nepakitęs net chaotiškoje aplinkoje”.

Yra daug stabilių duomenų bazių rinkoje. Fibonacci atkūrimas ir prognozės, Elliotto bangos teorija, aukštesnis laiko tarpas kontroliuoja visus žemesnius laiko juostos, rinkos modelius (ne diagramos modelius) ir dar daugiau.

Viena iš nepageidaujamų prekiautojų klaidų – naudoti rodiklius ar kitas prekybos priemones, nekreipiant dėmesio į stabilią atskaitos tašką rinkoje. Prekybos sprendimai kartu su stabiliu atskaitos tašku leis prekybininkams pasiekti nuoseklius laimėjusius sandorius. Labai dažnai prekybininkai pažeidžia stabilią bazę rinkoje, tik praradę rimtą pinigų sumą.

Trečiosios Elliott bangos pakilimo tendencijos metu nežinoję prekybininkai bus užsiėmę pardavimu, nes daug rodiklių duoda signalus parduoti, kai protingi pinigai užsiima. Šis paprastas “Elliott” bangų teorijos duomenų nežinojimas padengs prekybininkų pinigus. Trečioje Elliott bangoje, kai protingi pinigai užsiima pardavimu, treniruotės metu prekiautojai, kurie prekiauja rodikliais, o ne prekiauja kaina ir pažeidžia visą stabilų rinkos rodiklį, dažnai nesugeba pasinaudoti galimybe parduoti , arba padidinti savo pelną, o vietoj to praranda pinigus. Kiti stabilūs rinkos duomenys yra rinkos modeliai, o ne diagramos modeliai.

Rinkos tendencijos yra: tendencija – “Pauzė” – tendencija. Rinkos tendencija, rinka bus pristabdyta (konsolidavimo laikotarpis ar mažas nepastovumo periodas), o rinka vėl taps tendencija.

Gebėjimas valdyti rinkos modelius leis prekybininkams kurti tinkamą ir geriausią strategiją, kad būtų pasiektas nuoseklus laimėjęs sandoris. Tinkamos išbandytos ir pakartotinai išbandytos tendencingos strategijos yra rinkos disbalanso laikotarpiai. Kita vertus, įėjimo ir išėjimo į rinką balanso rinkos taisyklės yra susijusios su balansų rinkomis.

Kaip matote, negalima išvengti žinių, supratimo ir teisingo stabilias atskaitos taško taikymo rinkoje.

Žingsnis šešių dienų “prekiaujant kaip pro”

Prekybos laikas ir vieta

Labai dažnai prekybininkai žinos, ar kaina nukris ar pakils, bet jie bus neteisingi dėl laiko ir vietos. Kada ir kur sėkmingai patekti į prekybą. Skirtumas tarp nuolatinio laimėjusio prekybininko ir nuoseklaus turtingo pralaimėtojo yra galimybė atpažinti laiką ir vietą, į kurią prekiaujama. Naudojant aukštesnį laikotarpį su mažesniu laikotarpiu, prekiautojai galės patekti į prekybą tinkamu laiku. Tačiau kainos kalbos supratimas yra raktas į geriausią įėjimo tašką. Du klausimai, kuriuos prekybininkai turėtų visuomet klausti:

Ar tai geriausias laikas patekti į prekybą?

Ar tai geriausia vieta patekti į prekybą?

Tai yra apie galiojančių “karštųjų taškų prekybos zonų”

Dažnai gaunamas galiojantis prekybos signalas netinkamu laiku ir netinkamoje vietoje, tačiau protingi prekybininkai laukia kainos, kol jie pateks į prekybą geriausiu įėjimo tašku. Tipiškas šio pavyzdžio pavyzdys – “Bollinger” juostos pardavimo ar pirkimo signalas (50,2). Šias trūkumus paprastai taiso rinka, kai kaina greitai stumia į Bollinger kraštą (50,2). Paprastai nežinoję prekybininkai praras. Norint pasiekti nuoseklius laimėjusius sandorius, svarbu prekybos laiku patekti į tinkamą vietą.

Žingsnis septynias dienas “prekiauja kaip pro”

Disciplina

Pirmasis žingsnis tam, kad taptų drausmės prekybininku, yra noras. Vienu metu rimtus prekybininkus atskleidžia jų nesėkmės šaknis. Gausiai ir nuosekliai prarandami, sąžiningai analizuodami savo prekybos aplinkybes, jie sužinos, kad drausmės stoka trukdo jų progresui ir norės imtis tinkamų žingsnių. Toks realizavimas ir pasirengimas yra pirmieji žingsniai priimant profesionalų požiūrį į prekybą.

Trys dalykai yra svarbūs

1 / Pirmasis yra puikus pinigų valdymo planas

2 / Antrasis yra išbandyta ir pakartotinai išbandyta “galiojanti prekybos sistema”

3 / Trečia yra savikontrolė.

Vienas iš paprasčiausių, bet galingų pinigų valdymo taisyklių yra toks: niekada niekada daugiau nei penkis procentus savo prekybos sąskaitos neapsaugoti nuo bet kokio pavojaus. Niekada. Galite mums pažadėti, kad būsite pakankamai drausminga laikytis šios paprastos pinigų valdymo taisyklės. Jei nurodote dešimt sandorių, bendra šių dešimties sandorių suma negali viršyti penkių procentų visos prekybos sąskaitos. Kai pervesite penkis procentus, paliksite, kol uždarote keletą sandorių arba uždirbsite daugiau pinigų prieš pradedant kitą verslą.

Niekas kitas to nedarys už jus. Pasirinkimas ir sprendimas yra jūsų

Yra šimtai prekybos sistemų, tačiau mažai gali išlaikyti šilumą dienos prekybos, kaip pro. Galiojanti prekybos sistema apima bent vieną stabilų atskaitos tašką ir pirmenybę teikia kainai – pirmuoju numeriu. Prekybininkai žino, kad prekiaujame kaina, o ne rodikliais. Galiojantis prekybos sistema yra prekybos priemonė, bet, kaip ir kiekvienas kitas įrankis, reikia išmokti ją įvaldyti ir sklandžiai ją naudoti. Nepakanka turėti galiojančią prekybos sistemą, bet žinoti ir suprasti, kaip ją naudoti. Tai reikalauja visiško drausmės. Labai dažnai prekybininkai eis iš vienos sistemos į kitą sistemą be nuoseklumo. Kai kurie prekybininkai netikrins sistemos priešingu atveju arba nesugeba susipažinti su sistema. Visi profesionalūs prekybininkaiturėti savo prekybos sistemas, kurias jos išbandė, pakartotinai išbandė ir suprato. Profesionalūs prekybininkai laikosi savo prekybos sistemų religiškai, bet ne aklai. Prekybos sistemos yra svarbios dienos prekybos metu ir padės prekybininkams prekiauti kaip “pro”. Tačiau prekybos sistema niekada nekeis prekybininko. Prekybininkas be galiojančios prekybos sistemos paprastai nesuderinamas su jo sprendimais. Darbo sistemų pavyzdžiai yra “TSTW24”, “TSTW SYS 08”.

Atkreipiame dėmesį, kad ne visos prekybos sistemos yra galiojančios prekybos sistemos. Galiojanti prekybos sistema turi apimti kainą ir bent vieną stabilų atskaitos tašką. Ir prekybos sistema nėra prekybos robotas. Prekybininkai visada turi būti atsakingi už visus savo prekybos sprendimus.

Savikontrolė ir diena “prekyba kaip pro”

Žinios, kokio tipo prekybininkas esate, yra savikontrolės pradžia prekyboje. Ar esate agresyvus prekybininkas? Ar esate nekantrus prekybininkas ar emocinis prekybininkas? Ar esate neatsakingas prekybininkas, rimtas prekybininkas ar drąsus prekybininkas? Ar manote save kaip užsispyrusią ar neatsargų prekybininką? Nesvarbu, kokio tipo prekybininku esate, rinka padarys taves kukli, kol jūs mokysite kontroliuoti save. Nepakanka žinoti, kokio tipo prekybininku esate, bet aiškiai atpažinti savo silpnybes ir savo jėgą. Jūs paimsite popieriaus lapą ir rašysite dviem stulpeliais, savo silpnybes ir savo jėgą. Šio užsiėmimo tikslas – atrasti savo nesėkmės šaknį ir kartą ir visiems laikams jį tvarkyti. Atkreipkite dėmesį, kad yra aiškus skirtumas tarp problemos sprendimo ir problemos sprendimo. Prašome perskaityti ankstesnį straipsnį apie problemos sprendimą. Kada jūs žinote klaidas, kurias kartojatės, jūs padarysite viską, kad iš tikrųjų nustosite pakartoti tas pačias klaidas ar ieškoti profesinės pagalbos. Ką bandai daryti, yra kontroliuoti save ir savo veiksmus, o ne viską suplanuoti betiksliai. Mes tikimės, kad tinkamai atliksite tai ir pradėsite mėgautis savo sandoriais, o ne išlaikyti savo sandorius. Kaip jau minėjome, prieš prekiaujant gali būti malonu, bet turėsite kontroliuoti save ir savo veiksmus.

Aštuonių dienų prekyba kaip pro: supratimas ir malonumas

Prekyba nėra skirta linksmybei ar jaudinimui, bet tik finansiniam pelnui. Tai atlygis už gerai atliktą darbą. Sėkmingo atlygio raktas yra rinkos supratimas. Kiekvienas gali pasiimti pinigus iš rinkos čia ir ten, bet norint pasiekti nuoseklius laimėjusius sandorius ir pradėti prekiauti, reikia visiško rinkos supratimo. Tai reiškia suprasti kitus rinkos dalyvius, kainą, finansines priemones ir prekybos priemones. Šis supratimas leis prekiautojui aiškiai atpažinti vietą ir laiką patekti į prekybą. Kaip prekiautojas tampa rinkos dalyviu, taip sakant, jis bet kada gali susigrąžinti ankstesnius nuostolius. Prekybininkas ne tik sukūrė profesionalų prekybininko mąstyseną, bet jis arba ji brandino kaip pagrindinį rinkos dalyvį, galintį kontroliuoti jo sandorių rezultatus. Tai paskutinis dienų prekybos etapas, kaip antai pro.

Prekyba turi būti malonu ir gali būti malonu, tačiau malonumas neatspindi pasyvios ir neatsargios prekybos požiūriu. Tai ateis per praktiką ir supratimą.

Nepriklausomai nuo to, kur jūs esate, mėgaukitės savimi ir labai džiaukitės. Linkime jums geriausio jūsų prekybos. Tikimės, kad šis straipsnis bus naudingas ir kad jūs jį pritaikysite praktikoje, kad “prekiaujame kaip pro”.

Leave a Response